Personlig terapi eller coaching

Arbejd med dine styrker, dine udfordringer og dine muligheder – vi tager udgangspunkt i det du har brug for, hvad enten det er:

  • højere selvværd
  • større livsglæde
  • mere selvindsigt
  • mening med det hele
  • større evne til at holde fast i dig selv
  • sige fra eller noget helt andet
  • ændre at noget eller nogen gør dig irriteret eller ked af det

Ring for en uforpligtende samtale om hvordan jeg kan hjælpe dig på tlf.: 31 35 13 37

Jeg har ret travlt i år med foredrag og bogudgivelser, og derfor har jeg kun 4 sessions om ugen, men du er velkommen til at blive skrevet på venteliste.
Send en email til mette@metteglargaard.dk og fortæl kort, hvad du har brug for, så ringer jeg til dig, når der er plads.

Terapi og coaching er en tillidssag!

  • Hvorfor bruge coaching, terapi, mindfulness, kropsøvelser eller mentoring - og hvad skal jeg vælge?

  • Jeg har uddannet mig indenfor mange forskellige områder igennem de sidste 20 år. Jeg har samlet det bedste i min klinik som redskaber til at hjælpe dig. Du behøver ikke beslutte hvilken ydelse du ønsker – kun fortælle mig, hvad du gerne vil have hjælp til, så vælger jeg - evt. i samarbejde med dig - det eller de redskaber, der egner sig bedst til temaet. Vores samarbejde skal give dig følelsen af at få et rum til dig, hvor du kan udforske, lære og være uden at blive dømt. Du skal have følelsen af at komme videre og få alternativer og redskaber.[hupso_hide]
    Når du bliver mere bevidst om, hvor dine udfordringer ligger og hvad de består i, kan du imødegå dem og vende dem til din fordel. Du kan få redskaber, der er fremadrettede og progressive. Få styrket din personlige gennemslagskraft eller din evne til at være glad og tilfreds. Terapi kan være vejen til mere ro i dit liv.

    Ring nu og hør om jeg kan hjælpe dig på tlf.: 31 35 13 37 - eller send en mail til mette@metteglargaard.dk

  • Vi kan kigge på dine relationer og finde ressourcerne i netværket, så du ved hvor du kan læne dig og hvor du skal passe på dig selv - og hvordan.

  • Vi kan arbejde med fokus på din kommunikation og din måde at formidle dig selv, så dit udtryk kan blive optimalt. Så du oplever din egen styrke og gennemslagskraft, når du er udadvendt.
    Forskellen på terapi og coaching er at coaching er mere løsningsorienteret. Du behøver ikke beslutte på forhånd, om du vil have det ene eller det andet - ud fra, hvad du ønsker at arbejde med, trækker jeg det op af min værktøjskasse, som er mest effektivt.

    Jeg glæder mig til at møde dig og arbejde sammen med dig om det, som fylder i dit liv.

    Der kan være mange årsager til at gå i terapi

    – men der er helt sikkert ikke noget “galt” med dig. Måske har du blot ikke fået de redskaber med i løbet af livet, som skal bruges til at løse den situation du står i nu.

    Her er nogle andre ressourcer til dig, som vil vide mere eller gerne vil i gang!

    Hør et program om “Den perfekte barndom” fra Radio 24syv med Mette Glargaard her!

    Hør også et interview om medafhængighed/hensynsbetændelse her – et tema, der nærmest er en folkesygdom i Danmark.

    Måske føler du nogle gange, at der ligesom ikke er plads til dig i dit eget liv – eller du får ondt i maven, fordi der er noget eller nogen der fylder alt for meget.

    Måske er du vokset op i familie, hvor der har været misbrug eller afhængighed og det har fået nogle følger. Dem kan du læse mere om her

    Måske kæmper du med selvværdet og er optaget af hvad andre tænker om dig eller hvordan du skal opføre dig for at blive accepteret. Du kan læse mere om selvværd i artiklen her, men jeg har også skrevet en bog om selvværd, som kan være værdifuld i dit arbejde med dig selv. Læs mere om den her.

    Eller måske har du været ude for noget traumatisk, sørgeligt eller voldsomt i din barndom. Det kan være at du kæmper med følgerne af en opvækst i en familie med uhensigtsmæssige eller ligefrem dysfunktionelle mønstre. De følger kan du læse mere om her.

    Det kan også være en god idé at gå i terapi, hvis du føler dig deprimeret, tom, uægte eller energiforladt. I artiklen her kan du teste om du har en depression.

    Du kan læse mere om hvornår terapi er en god idé i artiklen her.

    Mette Glargaard – foredragsholder, forfatter og psykoterapeut